Hoe is de klachtenafhandeling geregeld?

Hoe is de klachtenafhandeling geregeld?

Hoewel wij streven naar een zo goed mogelijk verwerking van uw bestelling en de producten testen op kwaliteit kan het altijd voorkomen dat u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Een klacht kunt u in eerste instantie telefonisch aan ons melden, waarbij wij wel verzoeken dat u tevens per e-mail een duidelijke omschrijving stuurt van uw klacht. Binnen 2 werkdagen zullen wij dan inhoudelijk op deze klacht reageren en proberen met u tot een bevredigende oplossing te komen. Wanneer u met ons geen oplossing voor de klacht kunt vinden kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie van de stichting Thuiswinkel waarbij wij zijn aangesloten. Deze stichting is onafhankelijk en beschermd de rechten van de consument. Zie verder: www.sgc.nl. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stel uw vraag
Google
Sitcon Betaalmogelijkheden Winkels

© 2007 - 2019 - Sitcon

Beoordeling door klanten: 8.8 / 10 = 98 beoordelingen