• Winkels in Utrecht en Maaseik
  • Specialist sinds 2007

Klachten

U heeft een klacht:
Hoewel wij streven naar een zo correct mogelijk verwerking van uw bestelling en hoge productkwaliteit kan het natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Een klacht kunt u in eerste telefonisch of per e-mail aan ons melden met een duidelijke omschrijving van uw klacht. Vaak kunnen wij u direct een oplossing bieden, maar uiterlijk zullen wij binnen 2 werkdagen inhoudelijk reageren en proberen met u tot een bevredigende oplossing te komen.

Geschillencommisie Thuiswinkel waarborg:
Wanneer u met ons geen oplossing voor de klacht kunt vinden kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie van de stichting Thuiswinkel waarborg waarbij wij bij zijn aangesloten. Deze stichting is onafhankelijk en beschermd de rechten van de consument. Zie verder: www.sgc.nl. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stel uw vraag
Reviews:
8.6
8.6 / 10
Thuiswinkel Zakelijk

© 2007 - 2023 - Sitcon