• Winkels in  Amsterdam, Utrecht en Maaseik
  • Ervaren verkopers en klantenservice
  • Specialist sinds 2007

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

FAQ

  • Sitcon is opgericht in 2007 en in de loop der jaren uitgegroeid tot het toonaangevende bedrijf op het gebied van beveiligingsapparatuur. Door een hoge eigen voorraad en ervaren productspecialisten kunnen wij met een gericht advies u het beste product adviseren. Ons hoofdkantoor zit gevestigd in Nieuwegein nabij Utrecht, maar wij hebben tevens winkels in Amsterdam en Maaseik (België)

    Sitcon BV
    Twentehaven 11
    3433 PT Nieuwegein
    Nederland
    +31 30 6303631
    support@sitcon.nl
    BTW nummer: NL819292059B01
    KvK nummer: 30239424

    Sitcon BVBA
    Bosstraat 39B
    3680 Maaseik
    Belgie
    +32 89 853085
    support@sitcon.nl
    BTW nummer: BE 0821.386.793

  • Wanneer u een product wenst te bestellen kunt u bij de productpagina de button "in winkelmandje" aanklikken, waarna het gewenste product in uw winkelmandje zal worden gezet. Vervolgens vult u uw NAW en adresgegevens in. U selecteert vervolgens uw gewenste betaalmethode, waarna u beveiligd online kan betalen of kunt selecteren dat u het bedrag eerst per bank wenst over te maken (optie: vooraf per bank). Van uw bestelling zal u vervolgens een bevestigingsmail ontvangen. Wanneer bij het product staat vermeld dat het product op voorraad is zal het op werkdagen dezelfde dag middels TNT post of DPD aan u worden verzonden en veelal heeft u dan de volgende werkdag of de dag erna het bestelde product in huis. Wij zenden alle producten in een 'neutrale' witte doos, zonder vermelding van logo of naam. Als afzender staat enkel ons adres vermeld.  


  • Wij accepteren onderstaande betaalmethodes:

  •  Nationaal (Belgie en Nederland)   

    • Nederland - DPD. Gratis verzending. Binnen 1 a 2 dagen krijgt u de bestelde goederen.

    • Nederland - DPD Parcel shop. Gratis verzending. Binnen 1 a 2 dagen kunt u het pakket ophalen op het door u geselecteerde Parcel shop.
    • België / Duitsland - DPD. Gratis  verzending. Binnen 2 a 3 werkdagen krijgt u de bestelde goederen.

    • België / Duitsland - DPD Parcel shop. Gratis verzending. Binnen 2 a 3 dagen kunt u het pakket ophalen op het door u geselecteerde Parcel shop.
    • België / Duitsland - DPD Priority. Binnen 1 a 2 werkdagen krijgt u de bestelde goederen. €12,45

    • Afhalen in onze winkels - Gratis

    Internationaal

    • Europe Express - Traceerbaar - Duur: 2 tot 5 werkdagen €24,95

    • International Express - Traceerbaar - Duur: 3 tot 7 werkdagen €39,95

    • Afhaling op afspraak - Gratis

  • Wij hebben 3 échte winkels waar u van harte welkom bent om de producten te bekijken. U kunt vrijblijvend langskomen binnen de vermelde openingstijden. Onze ervaren verkoper medewerkers staan u graag te woord om uitleg en advies te geven over onze producten. Klik onderstaand op de winkel die u wenst te bezoeken voor meer informatie:

    Amsterdam

    Utrecht

    Maaseik (België)

  • Het herroepingsrecht is van toepassing op consumenten en is uitgesloten ten aanzien van zakelijk klanten. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt zich ook beroepen op het herroepingsrecht door zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen deze retour te sturen. U kunt ook eerst binnen 14 dagen na ontvangst aan ons melden dat u van de aankoop af wenst te zien. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Binnen 14 dagen na herroeping zullen wij het volledige aankoopbedrag terug betalen. We betalen terug op dezelfde wijze als waarmee u betaald heeft, tenzij u uw rekeningnummer opgeeft op het retourformulier. Dan maken we het geld over naar het opgegeven rekeningnummer. Het herroepingsrecht gaat in op de dag nadat u, of een door u aangewezen derde, de volledige bestelling heeft ontvangen. U mag de producten beoordelen / gebruiken zoals dat ook in een winkel mogelijk is. De producten dienen onbeschadigd en voor zover redelijkerwijs mogelijk on originele verpakking retour te worden aangeboden. Voordat u het product aan ons stuurt is het voor een snellere afhandeling aan te raden het met de bestelling meegezonden retourformulier te gebruiken of die nogmaals via support@sitcon.nl aan te vragen. Wij zullen de ontvangst van het formulier per mail bevestigen. 

    Belangrijk:
    Bij bepaalde producten wordt door de aard van de producten en het veelal eenmalige gebruik grondig gecontroleerd of het product ongebruikt is en waar anders kosten voor in rekening gebracht kunnen worden. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

    Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn:
    * Producten vervaardigd conform de instructies van de consument (maatwerk).
    * Makkelijk kopieerbare producten, zoals software, indien de verzegeling is verbroken.  Dit staat wanneer van toepassing vermeld bij de productinformatie.

    De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. 

    Het retouradres is:
    Sitcon BV
    Afdeling retouren
    Twentehaven 11
    3433 PT Nieuwegein
    Nederland

  • Hoewel wij grote zorg besteden aan het kwaliteitsniveau en de verpakking van onze producten kan het zijn dat een product u defect bereikt of defect raakt binnen de garantieperiode. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Wij verzoeken u voordat u het product retour zendt u eerst middels onderstaand contactformulier ons aanschrijft met de omschrijving van het probleem en uw factuurnummer.  Wij zullen op de aanvraag binnen 2 werkdagen reageren. 

  • Hoewel wij streven naar een zo goed mogelijk verwerking van uw bestelling en de producten testen op kwaliteit kan het altijd voorkomen dat u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Een klacht kunt u in eerste instantie telefonisch aan ons melden, waarbij wij wel verzoeken dat u tevens per e-mail een duidelijke omschrijving stuurt van uw klacht. Binnen 2 werkdagen zullen wij dan inhoudelijk op deze klacht reageren en proberen met u tot een bevredigende oplossing te komen. Wanneer u met ons geen oplossing voor de klacht kunt vinden kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie van de stichting Thuiswinkel waarbij wij zijn aangesloten. Deze stichting is onafhankelijk en beschermd de rechten van de consument. Zie verder: www.sgc.nl. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  • Mail uw vraag naar support@sitcon.nl en wij streven ernaar uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Stel uw vraag

Service van Sitcon - Gino

Ook daarom Sitcon

  • Gratis verzending. Ook naar een Parcel shop
  • Alle producten uit voorraad leverbaar
  • Klanten beoordelen ons met een 8.7 op basis van 115 reviews
  • Thuiswinkel waarborg lid
  • Winkels in Amsterdam, Utrecht en Maaseik
  • Ervaren verkopers en klantenservice
  • Specialist sinds 2007
Google
Sitcon Betaalmogelijkheden Winkels

© 2007 - 2020 - Sitcon

Beoordeling door klanten: 8.7 / 10 = 115 beoordelingen